Komunikat – zmiana zasad obsługi w Urzędzie Skarbowym w Jeleniej Górze

 

Informujemy, że zmianie uległy zasady obsługi klienta w Urzędzie Skarbowym w Jeleniej Górze.

 

Nadal zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń oraz zdalnego kontaktu z urzędem.

Jednakże w wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie:

– w środę od godz. 9.00 do godz. 15.00

– w piątek od godz. 9.00 do godz. 13.00.

 

Obsługa odbywa się z zachowaniem wszelkich środków ostrożności, tj. obowiązkowym noszeniem maseczki i rękawiczek oraz dezynfekcją rąk. Między osobami znajdującymi się na Sali Obsługi jest zachowany odpowiedni dystans, wynoszący co najmniej 1,5 metra. Jednocześnie na Sali nie może znajdować się więcej niż 7 osób. Sugeruje się również telefoniczne umawianie się z konkretnymi pracownikami prowadzącymi sprawy podatników.

 

W załączeniu plakat informacyjny z podaniem numerów telefonów.

Skip to content